Sunday, 18 November 2012

Sweet Sour ~ Nasz

Sweet Sour
Pengarang: Nasz
Penerbit: Jemari Seni
Muka Surat: 570
Harga Jual: RM 19.00 (termasuk pos)
Status: Sold

Sinopsis
A - Yang manis, harum lagi wangi itu Zarul.

"Kira orang ni taraf cincin gula-gula ni ajelah."
"Sepuluh ringgit tu." Sungguh-sungguh dia cakap.
"Berkira... baru sepuluh dah kecoh... bukannya seribu pun." Aku jeling dia.
"Banyak cakap pula... kalau tak nak bagi balik." Dia hulur tangan kiri.

Tak tahu pula macam ni punya seronok apabila dapat cincin... walaupun hanya cincin gula-gula.
"Ni kira orang 'cup'lah ni." Sambung dia lagi.
Aku simpan senyum. Tak boleh senyum depan-depan ni, nanti dia perasan!

B - Yang pahit, masam, masin, payau itu Joe Jambul.

"Bayar cincin ni." Kata dia. Betul ke ni, apa yang aku tengah dengar ni.
"What?" aku terjerit di situ.
"Pay for this." Relaks aje dia mengarah aku lagi.
"Okey... saya bayar!" aku jeling dia.

Tapi kan, juling biji mata aku tengok bil RM10 000 kat Tiffany tu. Gila ke apa? Batu planet mana dia pakai buat cincin bodoh ni!

*****

Kenapa Zarul dan Joe Jambul sangat berbeza di hati Lia?

2 comments:

  1. Assalamualaikum wbt.
    Nak tanya, novel ni dah xde jual lagi yee? 😅 kalau ada, bole saya tahu. Kat mane mudah nak dpatkan novel nii ye..? Tq 😊

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum wbt.
    Nak tanya, novel ni dah xde jual lagi yee? 😅 kalau ada, bole saya tahu. Kat mane mudah nak dpatkan novel nii ye..? Tq 😊

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...