Friday, 16 November 2012

Ketuk Pintu Hati Dia ~ Ana Farhana

Ketuk Pintu Hati Dia
Pengarang: Ana Farhana
Penerbit: Jemari Seni
Muka Surat: 458
Harga Jual: RM 18.00 (termasuk pos)
Status: Sold
Terbitan November 2012 


Sinopsis
Mungkin kau jauh dari mataku, tapi tak pernah jauh dari hatiku

I
“Kenapa kau tak nak kawan dengan aku?”
“Kenapa aku kena kawan dengan kau?”
“Kalau kau jadi kawan aku, kau tak rasa rugi tau.”
“Sebab?”
“Sekali kau jadi kawan aku, aku akan sayang kau sampai kiamat.”


II
“Huda, kau pandang aku sebagai lelaki yang macam mana?”
“Kawanlah!”
“Kalau kita ditakdirkan jumpa lagi sekali, boleh tak masa tu kau jangan layan aku sebagai kawan kau?” 

III
Selepas 5 tahun...
“Kau sedar tak kau panggil aku apa? Awak. Kau buat aku rasa geli. Kita kawan rapat dulu, sebelum kau pergi macam tu aje. Sekarang, kenapa kau buat macam kita ni orang asing?”
“Sebab saya sukakan awak.”

Kata-kata itu membuatkan Huda terasa dirinya macam dilambung ombak kuat, membuatkannya terus tercampak ke benua lain.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...