Friday, 31 August 2012

Suamiku Vampire ~ Ria Natsumi

Suamiku Vampire
Pengarang: Ria Natsumi
Penerbit: Fajar Pakeer
Muka Surat: 516
Harga Jual: RM 20 (termasuk pos)
Status: Sold

Sinopsis
“Danish Aniq, siapa tak kenal dia? Sejak zaman sekolah rendah lagi dia digelar vampire disebabkan personalitinya yang erotik. Waktu siang, wajahnya pucat bagaikan tak cukup darah, tapi bila malam menjelma, dia seperti makhluk yang baru mendapat kuasa luar biasa.”

Itulah yang sering diperkatakan mengenai Danish. Namun, apa yang diperkatakan, sedikit pun tidak mengganggu kehidupan Lidya yang baru berpindah di kawasan itu. Baginya, apa pun kata-kata orang tentang Danish, apa dia kisah. Sikit pun tak ada kaitan dengan dirinya.


Pertemuan kali pertama dengan Lidya, telah melahirkan rasa cinta di hati Danish. Danish berusaha mendekati Lidya. Namun, usahanya sentiasa menemui jalan buntu. Saat itu, dia mula memasang agenda. Agenda yang pasti akan membuatkan Lidya hadir di hadapannya.


Dalam bijak Danish mengatur agenda. Tidak diduga agenda yang diaturnya menjadi satu kejadian yang tidak diingini. Lidya yang telah bertakhta dalam hati, terus hilang sebelum sempat dicuri hatinya. Namun, Lidya tetap di ingatan Danish. Lidya haknya.


Takdir Allah, siapa yang dapat melawan. Jodoh dan pertemuan itu telah ditakdirkan. Danish dan Lidya ditakdirkan bersama. Walaupun Lidya bagaikan orang baru, Danish tetap mahukannya. Lidya juga berusaha dalam menjalinkan hubungan dan ikatan bersama Danish.
Ada bahagia yang sudah bercambah. Namun, kebahagiaan yang baru mereka kecapi tidak berpanjangan. Ada satu rahsia yang telah terbongkar. Perasaan benci mula bercambah dalam diri Lidya untuk Danish.


Kejadian apakah yang dialami Lidya dan Danish? Apakah yang menyebabkan Danish mengatakan Lidya haknya? Rahsia apa yang telah terbongkar dan menyebabkan Lidya membenci Danish? Dapatkah mereka mempertahankan rumah tanggan yang baru dibina? Dan, betul ke apa yang dikata orang selama ini? Danish itu manusia atau vampire?

Wednesday, 29 August 2012

Panggil Aku Kiah ~ Liza Nur

Panggil Aku Kiah
Pengarang: Liza Nur
Penerbit: Buku Prima
Muka Surat: 420
Harga Jual: RM 17 (termasuk pos)
Status: Sold

Sinopsis
Perbezaan darjat melalui kekayaan menyebabkan Kiah memandang rendah pada Hud, pekerja kesayangan papanya. Hud yang berkhidmat sebagai pemandu tidak pernah menurut kemahuan Kiah seperti pekerja-pekerja papa yang lain. Kejujuran Hud membuatkan Kiah membencinya.

Dalam tak disangka, Hud telah menjadi penyelamat maruah Kiah sewaktu hampir-hampir dinodai teman lelakinya, Reza. Hud juga yang menolong Kiah di saat dia dihalau keluar dari rumah oleh ibunya. Bermula dari detik itu, dia belajar erti kesusahan dan kemanusian yang selama ini tidak pernah menjengah ke dalam kotak fikirannya.

Adakah Kiah mencintai Hud? Mampukah si hidung tinggi seperti Kiah meninggalkan Prada dan Gucci yang sudah sebati dengan darahnya?


Namaku Chanelle. Glamour, bukan? Tetapi itu bukan nama sebenar. Nama sebenarku jarang aku gunakan, hanya sekadar penghias kad pengenalan. Jengkel nak kugunakan selalu. Sebutannya bagiku kuno, terencat dalam dunia serba moden ini. ~ Kiah

"Badan Cik Kiah tu kurus kering tapi berat. Lepas tu kalau dah tidur tu, tidur mati. Agaknya kalau kelambu terbakar, memang dia hangit kat dalam. Lidah macam orang putih, asyik nak makan Western aje. Tengok nasi lemak pun geli. Perasan lawa pulak tu." ~ Hud

"Percayalah, Kiah. Aku dah berubah. TUHAN tu Maha Adil, Kiah. Dia dah balas cash semua yang aku buat. Aku menyesal, Kiah." ~ Reza

Sunday, 26 August 2012

Sungguh Aku Cinta ~ Anis Ayuni


Sungguh Aku Cinta
Pengarang: Anis Ayuni
Penerbit: Alaf21
Muka Surat: 498
Harga Jual: RM 18 (termasuk pos)
Status: Sold

Sinopsis:
TIDAK pernah terlintas di fikiran Maira yang janji setia Azhan terhadapnya akan sirna. Sehabis daya Maira memujuk, tetapi lelaki itu tetap mahu menikahi Sofia. Dia ditinggalkan mengutip serpihan harapan yang sudah berkecai.

Maira bangkit mendepani takdir. Bukan serik untuk bercinta lagi, tetapi salam kasih Fajar dibiarkan sepi. Namun, kesungguhan lelaki itu mendamba cinta, perlahan-lahan melarutkan kedukaannya.

Azhan muncul kembali merayu cinta Maira. Dijaja rasa hati yang tidak bahagia untuk meraih simpati, sedangkan bagi Maira, kasih yang sudah terputus takkan ada sambungnya lagi.

Sekali lagi ketabahan Maira diuji apabila Fajar dipaksa membuat pilihan oleh ibunya. Maira pasrah pada takdir ILAHI. Dia menerima hakikat bahawa hidup ini bukan semata-mata kerana cinta...

Dari Kerana Mata ~ Norhayati Berahim



Dari Kerana Mata
Pengarang: Norhayati Berahim
Penerbit: NB
Muka Surat: 870
Harga Jual: RM 23 (termasuk pos)
Status: Sold

Sinopsis:
Bolehkah dipercayai cinta seorang kanak-kanak yang tidak punya apa-apa? Bolehkah dipegang segala janji dan kata-kata? Bagi ramai orang, cinta seorang kanak-kanak hanya cinta monyet, cinta yang cepat pudar dam hilang dalam sekelip mata. Cinta yang akan melompat dari satu dahan ke satu dahan, dari pokok dan pergi tanpa apa-apa rasa?

Tetapi bagi seorang anak kecil seperti Atan, cintanya terlalu tulus buat Jaliha. Cinta yang dating dari mata turun ke hati. Cinta yang memicu dia terus berdiri dan berlari.

Cinta bagi seorang kanak-kanak, ianya terlalu jujur untuk dikhianati dan walau musim berganti. Cinta itu tidak pernah berubah walau seinci.

A Wife at Kimbara ~ Margaret Way

A Wife at Kimbara
Author: Margaret Way
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 184
Price: RM 7
Status: Sold

Synopsis
Taking a job with the Kinross family has catapulted Rebecca Hunt into a world of wealth and privilege. It has also thrust her into immediate conflict with Brod Kinross.

The tough and cynical manager of the family's Kimbara homestead suspects Rebecca of being a gold-digger, after his father's money.

It's not money that Rebecca wants - or Brod's father - it's love and marriage to Brod himself.

Crazy About Her Spanish Boss ~ Rebecca Winters

Crazy About Her Spanish Boss
Author: Rebecca Winters
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 184
Price: RM 7
Status: Sold

Synopsis
Count Remi, a Spaniard who is as proud as he's passionate, works the land of his ancestors and lives for the Soleado Goyo olive estate. Jillian Gray, meanwhile, has gone to Spain to make a fresh start.

When Remi crashes into Jillian's car it's not part of the plan, and when he offers her a job she knows he has only hired her out of guilt. It's clear he's a man used to doing things alone, yet amid the silvery olive groves Jillian brings new ideas and a zest for life into Remi's estate.

Solution: Seduction ~ Elizabeth Oldfield

Solution: Seduction
Author: Elizabeth Oldfield
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 185
Price: RM 6
Status: Sold

Synopsis
Take one single female, one single male, add a little chemistry and the result is.... Increased viewing rating!

Connor Malone, director, is sure that a steamy love affair is precisely what Hutton's Spa needs to make its TV ratings soar, but Jennet Galbraith, writer, puts her foot down!

A romance neither of them bargained for!

Sparks might fly whenever they mwwt, but when they're forced to admit that behind the animosity lies mutual attraction, a love affair might not be out of the question after all!

Once a Cowboy... ~ Day Leclaire

Once a Cowboy...
Author: Day Leclaire
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 186
Price: RM 6
Status: Sold

Synopsis
Cami Greenbush can't rope, can't ride, but she is a Texan. So maybe she did exaggerate her cowgirl skills to get a job at the A-OK Corral.. surely her new boss will understand?

From the tip of his Stetson tho his spurs, Holt Winston is a real cowboy. Short on temper. Long on pride. He doesn't much care for female city slickers. The last one he kissed he married and divorced... he isn't ready to kiss another.

But a cowboy is always true to his horse, his woman and his word! Calamity Cami has a contract and, unfortunately for Holt, lips that seems to be just made for kissing...

Caroline's Child ~ Debbie Macomber

Caroline's Child
Author: Debbie Macomber
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 217
Price: RM 7
Status: Sold

Synopsis
"Welcome back to Promise, a ranching community deep in the Texas hill country. It's a good place to live, a good place to raise a family. True, there's a secret or two hidden beneath Promise's everyday exterior - but what town doesn't have its secrets? Hope you enjoy this visit!"

Who's the father of Caroline's child? Everyone in Promise wants to know, but no one's ever asked - or ever will. Maggie's five now and Caroline Daniels has kept her silence all these years. It doesn't change how the people in this community feel about Caroline. They're protective of her and Maggie; they care. Especially rancher Grady Weston, who's beginning to realise he more than cares...

Marry in Haste ~ Carol Gregor

Marry in Haste
Author: Carol Gregor
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 187
Price: RM 5
Status: Sold

Synopsis
In Janey's case, the old saying couldn't be more true! Her youthful marriage to sophisticated writer Brett Britain had been a disaster, but at least something good had come of it. Janey's life was now devoted to her little son, Will, and to her career as a journalist, so when Brett demanded that she interview him at his remote cottage on the Island of Mull, her emotions were cast into turmoil. The old attraction was a fiery as ever, but the misunderstandings of the past were still there - and had Janey been right to keep Will's existence secret? Wasn't she sitting on a powder keg?

My Babies and Me ~ Tara Taylor Quinn

My Babies and Me
Author: Tara Taylor Quinn
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 299
Price: RM 9
Status: Sold

Synopsis
What have you resolved to do by the year 2000?

Susan Kennedy's going to have a baby... by the time she turns forty. Which is in the year 2000. It's something she's wanted - planned - for the past decade. Now she's got everything she needs to go ahead. A nice home, a successful career, a loving family. Everything except a husband.

She had a husband - Michael Kennedy - and that's the man she wants for her baby's father. She only needs Michael's "biological" contribution, or so she thinks.

But then, when Susan's pregnant, she discovers two unexpected complications:

1. She loves Michael more than ever and wants him to be her husband again and a father to his child.

2. There isn't going to be one child, but two- she's having twins!

Friday, 24 August 2012

Maafkan Abang ~ Eyla Hime

Maafkan Abang
Pengarang: Eyla Hime
Penerbit: Fajar Pakeer
Muka Surat: 562
Harga Jual: RM 19 (termasuk pos)
Status: Sold

Sinopsis
Tengku Ariff Hazimi, lelaki yang telah berjaya menambat hati Atikah Hatrisya dalam diam. Namun, rasa itu sedikit pun tidak pernah diakui oleh Hatrisya. Bagi Hatrisya, rasa itu hanya rasa senang yang timbul terhadap Hazimi. Tidak lebih daripada itu. Tapi, Hatrisya lupa, dia bukan siapa-siapa yang boleh tentukan rasa itu apa. Ada yang lebih arif dalam segala hal. Dan saat Hatrisya menyedarinya, dia tahu ada kekurangan pada dirinya untuk digandingkan dengan Hazimi. Keputusan menjauhkan diri diambil Hatrisya, membuatkan Hazimi tertanya sendiri.

Jodoh. Biar sejauh mana menghindar, biar hati sudah diberikan kepada yang lain, jodoh tetap jodoh. Hatrisya dan Hazimi dipertemukan. Peluang ini diambil Hazimi untuk kembali rapat dengan Hatrisya. Namun, saat hubungan kembali pulih, ada satu perkara menimpa mereka berdua. Dan niat Hazimi untuk menjernihkan lagi perhubungan, telah menjadi api kebencian.

Kenapa kau tak mampus aje dari dunia ni? Patutnya kau pergi jahanam sekali dengan ibu bapa kau masa kau sekolah dulu! Kaulah yang bawak sial kat dalam keluarga kami!


Hatrisya mula membulatkan keputusan. Keputusan yang akan menentukan hala tujunya dan Hazimi. Dan tika ini, Hazimi mula sedar akan sesuatu. Hazimi mula mengejar bayang Hatrisya. Namun, dibiar sepi oleh Hatrisya.


Mampukah Hatrisya terus menidakkan perasaan yang dirasanya? Kejadian apa yang membuatkan Hazimi membenci Hatrisya? Mampukah Hatrisya menjayakan keputusan yang telah diambil? Berjayakah Hazimi melembutkan kembali hati Hatrisya? Apakah dengan kata maaf, keadaan akan kembali seperti sedia kala?

Wednesday, 22 August 2012

Suamiku Encik Perfect 10! ~ Syamnuriezmil

Suamiku Encik Perfect 10!
Pengarang: Syamnuriezmil
Penerbit: Karya Seni
Muka Surat: 597
Harga Jual: RM 21 (termasuk pos)
Status: Sold

Sinopsis
PERTEMUAN yang tidak terduga sewaktu penerbangan dari Heathrow, London ke KLIA, Sepang menciptakan sebuah lakonan suami isteri di antara Aleeya Azmeen dan Zarief Danial. Lakonan selama seminggu, demi menyelamatkan Aleeya Azmeen untuk berdepan dengan ibunya, Puan Yazmeen. Janji telah terpatri tetapi perasaan lain pula yang bertakhta dalam hati.
“Abang, orang kahwin pun tak pegang tangan bini dia sebegini teruk, tau! Sampai tak boleh bernyawa tangan Leeya ni.” – Aleeya Azmeen
“Peduli apa Aleeya nak cakap apa pun. Asalkan Aleeya selamat dalam pegangan abang! Abang tak kisahlah apa orang nak cakap.” – Zarief Danial
Saat itu, Syed Muzaffar, bekas kekasihnya, cuba menagih semula kasih dari Aleeya Azmeen. Konflik bertambah hebat apabila keluarga Syed Muzaffar cuba merebut anak yang dikandungkan oleh Aleeya Azmeen untuk mendapatkan harta dan kekayaan. Azura Hanim pula menjadi penghalang rasa cinta Zarief Danial terhadap Aleeya Azmeen.
Aleeya Azmeen menjadi keliru apabila terpaksa memilih di antara cinta terhadap Syed Muzaffar ataupun Zarief Danial.
“Aleeya dah jumpa ke lelaki perfect 10 tu?” – Zarief Danial
“Dah, tapi dia milik orang,” – Aleeya Azmeen
Siapakah yang layak menjadi suami paling sempurna buat Aleeya Azmeen? Adakah Syed Muzaffar ataupun Zarief Danial? Adakah Aleeya akan memperoleh cinta dari Encik Perfect 10, seperti mana yang dia harapkan?

Saturday, 18 August 2012

Selamat Hari Raya Aidil Fitri 1433H

Kad Raya Aidilfitri 2012

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI BUAT SEMUA PENGUNJUNG, SAHABAT & PEMBELI BUKU @ NOVELLOVERZZ...

Semoga Syawal ini membawa seribu rahmat dan keceriaan kepada anda semua. Segala kekurangan dan kesilapan saya mohon ampun dan maaf.

Sempena sambutan Hari Raya Aidil Fitri ini, novelloverzz akan mula bercuti hari ini Sabtu (18/8/12) sehingga Selasa hadapan (21/8/12).  Novelloverzz akan mula beroperasi pada 22/8/12 iaitu pada hari Rabu. Sebarang pertanyaan boleh emailkan ke novelloverzz@gmail.com. 


Pic kredit: http://www.restnrileks.com/

Projek Memikat Suami ~ Hanina Abdullah

Projek Memikat Suami
Pengarang: Hanina Abdullah
Penerbit: Penulisan2u
Muka Surat: 525
Harga Jual: RM 18 (termasuk pos)
Status: Sold

Sinopsis
NAWWAL HUSNA, baru sehari pulang ke tanah air selepas tamat pengajian, dia dikejutkan dengan berita peminangannya. Demi ummi dan babah, Husna bersetuju dengan permintaan itu meskipun dia tahu sangat sukar untuk bersama dengan lelaki yang memang tak sukakan dia.
“Jangan menyesal, little girl. Awak ingat taktik awak tu bagus sangat? Awak nak sangat kahwin dengan saya? Okey, saya akan bagi tahu mama yang saya setuju. Cik Nawwal Husna, awak akan jadi isteri saya. Awak ingat awak dah menang? I promise you, for every day of our married life, you will regret what you have done today.” – Zahrain Alimin
  Hidup berumah tangga dilayari berbekalkan nasihat dan petua dari kakak-kakaknya, yang lebih dikenali sebagai Master-ji dan Side-kick.
“Buat apa kalau Puan Sri berkenan, tapi tuan punya badan tidak!” – Nawwal Husna
“Una tak pernah terfikir ke, kalau Puan Sri boleh berkenan kat Una, kenapa Una tak buat anaknya pun berkenan kat Una?” - Najla
Berjayakah Nawwal Husna memikat suaminya si mamat ketul ais beku, Zahrain Alimin? Bolehkah ketul ais beku ini dicairkan?
“Sayang... Abang tak tahu bila abang jatuh cinta dengan sayang, sebab abang sibuk sangat hendak membenci sayang. Benci, benci, benci, tup-tup, in love. Bila jatuhnya pun abang tak tahu,” - Zahrain Alimin
Apabila mereka sudah menemui cinta itu, wujud pula penghalang dek rasa cemburu dan fitnah. Berjayakah mereka mempertahankan rasa cinta yang baru hendak bercambah? Ikuti cabaran dan usaha Nawwal Husna untuk membina rumah tangga bahagia!

Saya Rindu Awak ~ Kay Erin

Saya Rindu Awak
Pengarang: Kay Erin
Penerbit: Penulisan2u
Muka Surat: 402
Harga Jual: RM 16 (termasuk pos)
Status: Sold

Sinopsis
ADIBAH ANIS SOFEA, orangnya memang cantik, sopan dan manja. Sayangnya dia tidak tahu apa-apa. Serbuk kunyit dan serbuk kari pun dia tidak dapat bezakan apatah lagi kalau mahu suruh dia memasak. Tetapi yang kurang itulah telah membuka pintu hati Syed Kharil Imran. Yang tidak tahu apa-apa itulah yang membuatkan Syed Khairil Imran rindu selalu. 

            “Abang rindukan Dib.”
            “Yek?”
            “Serius, rindu gila.”
 Bukan sekali dua Syed Khairil Imran memberi pembayang, tetapi si Adibah Anis Sofea tak mahu faham-faham. Sudahnya masing-masing menanggung seksa. Masing-masing menanggung rasa.
Namun yang manis-manis itu tak selamanya manis. ADIBAH ANIS SOFEA bukan mudah dilepaskan untuk orang sembarangan. Hajah Mona selaku nenek, hanya mahukan Adibah bersama ZACKWAN, cucu sulung Hajah Mona yang berkelulusan luar negara.
 “Nenek nak kita nikah bulan depan.” 
            “No way!”
            “Yes, weh. Abang serius ni. Bukan main-main. Jadi nak tak nak, boleh tak boleh, Dib kena balik dan buat serang balas. Kalau tidak, Dib jawab sendiri dengan Khairil.”
            “Khairil tahu tentang benda ni?”
            “Ya, Khairil pun tahu benda ni.”
            “Habis apa kita nak buat?”

ZACKWAN juga tidak mahu dijodohkan dengan Adibah ketika hatinya masih ada Syazira. Namun siapa yang berani membantah keputusan Hajah Mona? Apakah yang manis-manis itu akan menjadi sejarah buat insan yang baru mengenali erti rindu itu? Akurkah Adibah dengan arahan Hajah Mona dan melupakan seluruh  rasa cintanya buat Khairil? Saya Rindu Awak, akan menjawab semua persoalan.

Wednesday, 15 August 2012

Dalam Hati Ada Cinta ~ Ayuma Umairah

Dalam Hati Ada Cinta
Pengarang: Ayuma Umairah
Penerbit: Buku Prima
Muka Surat: 532
Harga Jual: RM 18 (termasuk pos)
Status: Sold

Sinopsis
Mellisa cuba mengubah perwatakannya menjadi lebih baik seperti adik kembarnya. Namun, sehebat mana pun persamaan wajah dan sifat mereka, Mellisa tetap Mellisa dan tak mungkin dia dapat menggantikan tempat adik kembarnya. Tak mungkin Mellisa dapat menjadi Wirdayu, mencintai Ikmal sepertimana Wirdayu. Ikmal cintakan Wirdayu, bukan Mellisa.

Bolehkah dia mengambil tempat itu? Namun demi menggembirakan hati seorang ibu, dia akur. Hidup Mellisa makin kelam-kabut bila dia dengan rela hati ingin membantu kawan Haris yang dalam kesusahan. Dia perlu berlakon menjadi teman wanita Hakimi untuk satu malam. Perkenalannya dengan Hakimi membuatkan hidupnya makin parah. Hati makin gelisah apabila jejaka yang disangkakan ‘gay’ itu meluahkan cinta kepadanya. Mellisa hilang kata-kata.

Betulkah Hakimi mencintainya? Atau dia hanya menipu untuk menutup perangainya itu? Antara Hakimi dan Ikmal, siapa perlu dia pilih?

Saturday, 11 August 2012

My Love Is Playgirl ~ Siti Nur Dhuha


My Love Is Playgirl
Pengarang: Siti Nur Dhuha
Penerbit: Buku Prima
Muka Surat: 678
Harga Jual: RM 24 (termasuk pos)
Status: Sold

Sinopsis
Puteri Laila merasakan kehadiran Hasrul dalam hidupnya bagaikan satu bala apabila musibah sering menimpanya setiap kali lelaki itu mendekatinya. Kisah gila-gila mereka berterusan apabila Puteri Laila mendapat tahu Hasrul sebenarnya mempunyai pertalian persaudaraan dengannya.

Megat Kamarulzaman, iaitu ayah Puteri Laila telah jatuh miskin dan mempertanggungjawabkan Hasrul menjaga Puteri Laila.

Dapatkah Puteri Laila tinggal bersama Hasrul di rumah yang sangat uzur itu? Bagaimana Hasrul menghadapi perangai Puteri Laila yang gila-gila bahasa itu?

Caught By Surprise ~ Sandra Paul

Caught By Surprise
Author: Sandra Paul
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 185
Price: RM 7 
Status: Sold

Synopsis
He'd make her pay...for luring him to her ship and having her men imprison him. Yes, the beautiful American had sealed her fate, for Saegar, the royal prince of Pacifica, would claim Beth Livingston as his wife, brand her with his passion and make her his forever...
What had her father's crew discovered? Whoever - whatever - he was, Beth knew the prisoner with the chiselled face and chest of a Roman warrior directed his anger at her, and if she didn't convince her father to release him, she would one day feel the full wrath of his fury - his heart's desires...

The Playboy's Virgin ~ Miranda Lee

The Playboy's Virgin
Author: Miranda Lee
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 187
Price: RM 7
Status: Sold

Synopsis
Harry Wilde was a brilliant advertising tycoon; his penthouse overlooked Sydney Harbour and his address book brimmed with beautiful women. But Harry needed a challenge. It came in the guise of an outback barmaid who'd inherited Femme Fatale, an ailing lingerie firm.

Tanya was eager and intelligent; she could be groomed into a beauty. In no time at all Harry had helped her take charge of Femme Fatale - and had fallen for her. He reckoned Tanya was the marrying kind, but he only ever had affairs! Should he take a chance and bed her?

So Dear To My Heart ~ Arlene James

So Dear To My Heart
Author: Arlene James
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 186
Price: RM 7
Status: Sold

Synopsis
Remembering Winston Champlain's offer, Danica Lynch shook her head. Something told her that as a neighbour Winston was going to be a problem. Well, she was certainly in no danger of becoming enamored of the man. She knew his kind far too well for that. But when she found herself being cradled against Winston's solid chest, with long strong arms wrapped around her, somehow she felt... safe.

'Time to get a grip,' she told herself aloud. 'You need to get your own life in order.' And no more being charmed by the likes of Winston Champlain, she added silently.

Meant-To-Be-Marriage ~ Rebecca Winters

Meant-To-Be-Marriage
Author: Rebecca Winters
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 186
Price: RM 7
Status: Sold

Synopsis
When darkly sexy Jarod Kendall met beautiful Sdyney Taylor he faced the hardest decision of his life. Their friendship was innocent, but Jarod's love grew secretly and deeply - for as a priest any relationship was forbidden to him.

But after a year of forbidden, hidden feelings from Jarod, Sydney left town believing her love wasn't returned. Alone, Jarod found his life thrown into turmoil. He realised that he had to leave the priesthood because his heart was with Sydney, but would he find her again?

Tender Assault ~ Anne Mather

Tender Assault
Author: Anne Mather
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 186
Price: RM 6
Status: Sold

Synopsis
India had always loved Nathan Kittrick - as a brother. But it was eight years since she had seen him last, and his betrayal still ran deep. Now, the death of the father who had disowned him had brought Nathan back to their island paradise in the Bahamas - this time, as heir to their home. What was worse, however, was India's potent attraction to thim. Nathan was her stepbrother and he obviously had plans - for their island - and for her...

Monday, 6 August 2012

Te Amo Sayang ~ Adra Adlina

Te Amo Sayang
Pengarang: Adra Adlina
Penerbit: Buku Prima
Muka Surat: 436
Harga Jual: RM 17 (termasuk pos)
Status: Sold

Sinopsis
Faaeq Rifqi begitu pembersih dan tidak mampu bertolak ansur dengan sebarang bentuk kotoran walau habuk sekalipun. Kerjaya sebagai pramugara menjadikan dia lebih teliti dalam apa jua keadaan. Namun dapatkah Faaeq Rifqi memastikan dia akan jatuh cinta dengan wanita yang bersikap serupa dengannya?

Taipei menjadi destinasi pertemuan antara anak muda ini dengan si editor cemerkap Sara Irdina. Sara Irdina akhirnya tertawan dengan kematangan Faaeq Rifqi meski jejaka itu muda empat tahun daripadanya.Ikatan pernikahan membuka sisi baru buat mereka. Faaeq si pembersih rupanya berpasangan dengan Sara yang langsung tidak pandai melakukan kerja-kerja rumah.

Lalu bagaimanakah pasangan ini berkomunikasi? Dapatkah Faaeq bertahan dengan sikap isterinya yang ternyata amat kontra itu?



Terbayang muka tiada perasaan Faaeq setiap kali bertembung dengannya. Entah benci entah suka pun dia tak tahu. Silap-silap jejaka itu tidak melepaskan peluang untuk menyumpahnya dalam hati.


Beristigfar panjang si pembersih ini dibuatnya. Belum pernah dia membiarkan baju kotor bertimbunan sehingga terpaksa dilonggokkan ke lantai. Cadar juga hampir tertanggal dari tilam, manakala selimut dibiarkan tidak berlipat. Apa sudah jadi? Sibuk sangatkah isterinya sehingga tiada masa untuk mengemas tumah? - Faaeq Rifqi


Rindunya pada Faaeq hanya ALLAH yang tahu. Kalaulah Faaeq tahu betapa dia cuba untuk mengentalkan hati. Kalaulah suaminya tahu yang dia begitu mudah untuk memaafkan? Tetapi dia juga punya harga diri. Dia juga seorang wanita biasa yang tidak mampu untuk melupakan segala yang telah berlaku dalam sekelip mata. - Sara Irdina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...