Saturday, 29 December 2012

Kudakap Erat Cintamu ~ Hidayah Othman


Kudakap Erat Cintamu
Pengarang: Hidayah Othman
Penerbit: Fajar Pakeer
Muka Surat: ***
Harga Jual: RM 20.00
Status: Sold
Terbitan Disember 2012  

Sinopsis
Natasha Camelia seorang gadis yang ceria dan hidupnya penuh dengan kasih sayang keluarga. Hari pertama di kolej dia bertembung dengan dua lelaki yang membuatkan dirinya berada dalam dilema. Fariss Haikal membuatkan dirinya bagaikan di awangan, seperti jatuh cinta pandang pertama. Manakala Adam Haziq membuatkan hidupnya haru-biru dan selalu saja bertikam lidah apabila bertembung.

“Awak ni boleh duduk diam-diam tak? Dahlah berat macam gajah.”

“Hei, aku tak suruh kau angkat aku pun! Dah tahu aku ni berat, janganlah gatal sangat tangan tu nak angkat aku!” “Saya nak tolong dia. Biar saya tolong angkat pula.”

Natasha Camelia memilih Fariss Haikal berbanding Adam Haziq. Adam bertindak menjauhkan diri setelah tahu Natasha Camelia dan Fariss Haikal bercinta. Namun, saat Natasha Camelia berada dalam kesedihan, kesakitan atau kesusahan, Adam Haziq akan menjadi orang pertama yang akan muncul menyelamatkan keadaan.

Langit tak selalunya cerah. Perhubungan Natasha Camelia dan Fariss Haikal dilanda badai. Saat hati Natasha Camelia dilanda rawan, timbul pula isu anak angkat dan dirinya dihalau keluar dari rumah. Di sini, Adam Haziq bertindak sebagai pelindung.

Saat hati Natasha Camelia terpaut dengan kebaikan yang ditunjukkan Adam Haziq, saat hati sudah mula rasa sayang, saat cinta antara mereka sudah mula bertaut, muncul kekasih lama Adam Haziq menagih kasih. Fariss Haikal juga muncul kembali, menagih kasih yang terputus di tengah jalan.

Apakah cinta yang baru wujud dalam diri Natasha Camelia dan Adam Haziq akan terpaut? Atau Natasha Camelia akan mengalah dan kembali membiarkan cinta Fariss Haikal kembali kepadanya? Atau akan ada permata lain yang akan menyinari hidupnya? Mampukah Natasha Camelia mendakap cinta yang sempurna untuknya?

Friday, 28 December 2012

Dia Tak Tanya! ~ Aleya Aneesa

Dia Tak Tanya!
Pengarang: Aleya Aneesa
Penerbit: Alaf21
Muka Surat: 657
Harga Jual: RM 24.00 (termasuk pos)
Status: Sold
Terbitan Januari 2013

Sinopsis
ISTILAH sahabat merangkap jiran antara Najid dan Najihah akhirnya tersimpul sebagai suami isteri. Sayangnya, mereka berkahwin atas dasar eksperimen. Kononnya dunia perkahwinan mereka boleh bahagia tanpa cinta! Berjaya, okey. Tak berjaya pun okey.

Orang la
in hidup bahagia, tapi rumah tangga mereka huru-hara. Ada saja yang tidak kena. Masalah kecil dibesar-besarkan. Rajuk, marah dan prasangka membakar diri. Sudahnya, mereka tidur asing- asing; seorang ke timur dan seorang lagi ke barat. Najid dan Najihah lupa... dalam sesebuah perkahwinan, tidak ada istilah ‘try and error’. Mereka saling ego, hipokrit dan suka menuding jari. Ada isteri, tapi lagak macam bujang. Ada suami, tapi langkah macam hidup seorang!

“Maaf, sayang. Najid betul-betul minta maaf. Tapi percayalah, Najid sayang sangat kat Jiha.”

Wednesday, 26 December 2012

Lelaki Versi Dia ~ Aireen Aryana

Lelaki Versi Dia
Pengarang: Aireen Aryana
Penerbit: Kaki Novel
Muka Surat:415
Harga Jual: RM 17.00 (termasuk pos)
Status: Sold
Terbitan Januari 2013  

Sinopsis
Lelaki itu hilang ingatan semasa berada di luar negara dan menjadi anak muda yang liar.

Sebagai seorang ibu, Zita terpaksa menipu Wan Aakif dengan menyatakan bahawa anaknya itu telah pun bertunang untuk membawa Wan Aakif pulang ke tanah air.

“I dengar kita dah bertunang dekat enam tahun. For sure dalam masa terdekat ni kita kena kahwin.”

“What?! Are you kidding?”

Penolakan demi penolakan daripada Arwin Raisha sedangkan Wan Aakif benar-benar jatuh cinta membuat Wan Aakif nekad untuk kembali mengingati kisah silamnya. Adakah kisah silam itu mampu menyatukan mereka? Dan adakah Arwin Raisha masih tegar untuk tidak mempeduli Wan Aakif sedangkan dari dulu hati wanitanya sering menyeru nama lelaki itu? Lelaki versi dia, membuat Arwin Raisha pening kepala.

“Wan, kalau awak nak saya anggap awak sebagai tunang saya, awak nak saya jatuh cinta pada awak, awak janji. Lepas awak dapat balik ingatan awak, awak janji tak tinggalkan saya. Boleh tak?” ~ Arwin Raisha.

Monday, 24 December 2012

Kata Tak Suka ~ Qaseh Qaisara

Kata Tak Suka
Pengarang: Qaseh Qaisara
Penerbit: Fajar Pakeer
Muka Surat: 482
Harga Jual: RM 18.00 (termasuk pos)
Status: Sold
Terbitan Disember 2012  

Sinopsis
Kononnya ala-ala paksa. Mak-mak yang kenenkan. Sudah berpakat masing-masing kata tak suka. Banyak buruk dan kurangnya pada pandangan mata, tapi tak sampai mana, tiba-tiba saja jatuh berkenan pula.

Megat Zafril biasa-biasa saja buat Nea Alisha. Tidaklah kacak sangat, tapi kenapa sangat menyenangkan? Rasa sangat selamat ketika berada di sampingnya. Bagi Megat Zafril pula Nea Alisha sangat pandai mengambil hati dan langsung tidak angkuh walau gadis secantik Nea berhak memiliki perangai begitu. Ah! Kenapa awal-awal lagi mulut ni gatal benar kata tak suka? Kan padan muka masing-masing.

Namun kaum emak tidaklah berputus asa. Pelbagai rancangan diaturkan sehinggalah Megat Zafril dan Nea Alisha kononnya setujukan saja, sedang dalam hati, Tuhan saja yang tahu.

“Kita dah tak boleh lari. Aci lawan apa pun, mereka memang akan kenenkan kita.” Megat Zafril mula rasa gementar. Inikah masanya?

“Abang rasa macam mana?”

“Kita ikutkan ajelah cakap mereka. Abang dah bosan nak mengelak. Makin abang elak, makin benda ni menjadi-jadi. Pening kepala abang.” Megat Zafril mula buka jalan. Mana tahu laluan kali ini mudah.

“Nea fikir pun macam tu. Nea pun dah tak larat nak layan kerenah mereka ni.”

Dengan alasan itulah sebuah mahligai terbina. Namun ketika bahagia berbunnga-bunga, datang pula si Luqman, bekas buah hati Nea. Mahu menagih semula kasih lama. Akan tergugatkah kasih Nea dengan kehadiran Luqman? Mahligai yang mereka bina bakal hancurkah gara-gara orang ketiga?

Thursday, 20 December 2012

Amar Farish ~ Nuraqilah Syuhaida

Amar Farish
Pengarang: Nuraqilah Syuhaida
Penerbit: Kaki Novel
Muka Surat: 717
Harga Jual: RM 24.00 (termasuk pos)
Status: Sold
Terbitan Disember 2012  

Sinopsis
AMAR FARISH, anak angkat Dato’ Sharif dan Datin Aliah yang ditatang bagai minyak yang penuh. Rupa parasnya yang sempurna menjadikannya kegilaan para gadis. Dan dia bangga apabila semua gadis berada di bawah telunjuknya hinggalah dia bertemu dengan seorang gadis kampung bernama Zahra.

“Woi rumpai laut, apa pegang-pegang ni? Aku terajang kang!”

“Apa kau panggil aku tadi? Rumpai laut?”

“Memang itu gelaran yang paling tepat untuk kau. Mat salih celup tak sedar diri, bajet nak buat rambut mamat Korea. Macam rumpai laut je aku tengok!”

Kerana satu kesilapan, Farish dan Zahra telah disatukan. Pelbagai masalah menimpa apabila sepupunya, Eirfan Rudy turut memendam rasa terhadap Zahra. Farish yang masih mencari identiti sendiri, tidak dapat menerima kehadiran Tengku Kamal yang mengaku sebagai bapa kandungnya sekali gus mendedahkan rahsia hidupnya yang sebenar.

“Apa kaitannya dengan Ara? Kenapa abang macam nak hukum Ara dalam hal ni? Ara tak salah apa-apa, bang…. Ara tak buat apa-apa pun.” - Zahratul Jannah

“Awak nak tahu kenapa saya nak tinggalkan awak? Sebab mama dan papalah saya terpaksa kahwin dengan awak!” - Amar Farish

Disebabkan latar belakang dan harapan Tengku Kamal, Farish terpaksa mengambil satu keputusan yang akan merubah keseluruhan hidupnya. Namun, bagaimanakah kisah rumah tangga Farish dan Zahra? Adakah Farish akan meninggalkan segala-galanya dan menjadi seseorang yang baru? Amar Farish akan merungkaikan kemelut persoalan ini...

Thursday, 13 December 2012

Untuk Semua Dosaku ~ Rin Ahmad

Untuk Semua Dosaku
Pengarang: Rin Ahmad
Penerbit: Kaki Novel
Muka Surat:618
Harga Jual: RM 20.00 (termasuk pos)
Status: Sold
Terbitan Disember 2012  

Sinopsis
Kisah cinta antara Nur Lisa dan Syed Azri berputik di bumi Jerman. Nur Lisa gadis pintar yang hidupnya riang bertemu dengan Syed Azri kerana rancangan nakal si adik. Sharifah Azrina yang disangkanya teman sebilik sebenarnya ialah jejaka kacak bernama Syed Azri.

“Tak menyesal ya. Tak nak tarik balik kata-kata awak tadi?”

“I do the talking a lot. Which one you meant dear roommate?” Nur Lisa tergelak. Sengallah Azri ni. Pebende merepek entah.

“I’ll be the one. Betcha.”

Nur Lisa tergelak besar. Orang buat lawak dia buat serius la pula. Ego seorang lelaki. Tak boleh tersentuh. Nur Lisa ambil mudah. Tak menyangka jalan-jalan di hadapan yang akan bermula bersama Syed Azri. Permulaan yang tiada penghujungnya.


“Walk the talk Syed Azri.”

Sikap selamba Nur Lisa akhirnya memikat Syed Azri yang egonya sentiasa dijulang ke langit. Di saat cinta
berkembang mekar, cahaya hidayah menerjah ke ruang hati Nur Lisa. Kisah lampau, kisah zaman peralihan. Betul orang cakap, nak buat baik, beribu halangan sudah menanti di hadapan kita. Cinta yang menggunung dan kasih sayang yang melimpah-ruah terhadap Syed Azri terpaksa dikorbankan demi cinta barunya kepada Yang Esa.

“Lisa.” Syed Azri cuba memeluk Nur Lisa. Mahu menenteramkan Nur Lisa. Dia kalah melihat titisan air mata di pipi Nur Lisa.

“No.” Nur Lisa menolak tubuh Syed Azri dengan kasar.

“Boleh tak jangan keras sangat? We’ve been together for years and we’ve done lots more than this.

Please....”

“Tolong hormat saya. Perlu ke saya merayu agar awak menghormati saya or should I say even if we’ve been together thousands years, the fact is you are not my husband. Awak tak halal untuk saya. Dan saya pejam mata untuk kisah silam kita.”

“Lisa!”

“I better get going before things become worse.”

“It’s worse already and I hate when you pretending to be good when I know who you are inside out.”

“Then hate me.” Bergegar dada Nur Lisa mendengar perkataan ‘pretending’.

Mereka berpisah di bumi Jerman namun jodoh mengejar Nur Lisa dan dia terpaksa akur bahawa jodoh dambaan lelaki yang boleh dijadikan peneman jalan ke jannah hanya tinggal mimpi. Pertemuan semula dengan Syed Azri di Malaysia menjadi titik ketenangan Nur Lisa dirembat dan kehidupan penuh berliku di samping orang yang pernah menolak jalan yang dipilihnya. Melayani kerenah Syed Azri yang akhirnya bergelar suami atas paksaan keluarga tak semudah ABC apabila jalan hidup yang dipilih berbeza. Apabila tiba saat diri mahu berubah, orang yang paling dekat tidak memberi sokongan malah memandang sepi. Keluarga yang memandang hina dek masa lampau yang terbongkar dan suami yang masih meragui dirinya yang kini berubah.

“You know what naughty Dutches always said for their wives? There are only three ways to please their men. First please them on bed. Second, make them sandwiches and third don’t talk so much. Now do number three and get yourself ready.” - Syed Azri.

Syed Azri bukanlah lelaki kasanova dan dalam hatinya hanya terpahat nama Nur Lisa. Hanya keegoan membuat dia tegar melepaskan Nur Lisa dulu dan di saat Nur Lisa kembali dalam hidupnya, siapa sebenarnya yang didambakan dalam hidupnya kini? Nur Lisa kekasih hati merangkap roommate di studio kecil di Jerman dulu atau Nur Lisa si isteri yang kini sudah jauh berbeza?

Setiap permulaan pasti berhalangan. Mampukah Nur Lisa kekal menjadi hamba-Nya yang taat dan menjadi isteri yang solehah kepada Syed Azri? Mampukah Syed Azri berjalan seiring dengan jalan yang telah dipilih oleh Nur Lisa?

Nur Lisa binti Tajudin : ~ Cinta yang berputik dalam kancah dosa. Adakah akan terpalit selamanya? Syed Azri bin Syed Gilani : ~ Cinta yang tak perlu berubah. Adakah akan kekal selamanya?

Saturday, 8 December 2012

Seru Saja Bintang Itu! ~ Syima Syawal


Seru Saja Bintang Itu!
Pengarang: Syima Syawal
Penerbit: Karya Seni
Muka Surat: 583
Harga Jual: RM 20.00 (termasuk pos)
Status: Sold
Terbitan November 2012  

Sinopsis
Waktu kecil-kecil dulu, si gemuk memang suka sangat mengusik Nurina. Mentang-mentanglah anak majikan ibu, asyik Nurina saja yang harus mengalah.

“Hmmm... Boleh tak kalau kau jangan panggil aku gemuk?”

“Alah… Aku dah biasa panggil macam itu, kan? Kenapa mesti nak tukar pula? Takkan sebab aku panggil kau gemuk pun kau nak merajuk macam ni?”

KHAIRY ADRIAN. Lelaki yang muncul dalam hidup Nurina bersama dengan satu ugutan. Semenjak kehadirannya, hidup Nurina jadi kacau dan tak pernah aman.

“Kau kena ingat... Kau ada hutang dengan aku. Kau ingat semudah itu aku nak lepaskan kau? Kalau kau terima pelawaan aku ni, hutang lima ribu tu hangus. Kalau tidak… kau patut fikirkan apa yang bakal kau terima.” – Khairy Adrian

Tapi NURINA cuba menangkis rasa sakit hatinya terhadap Khairy Adrian dengan mengingat kenangan manisnya bersama si gemuk. Di mana gemuk? Bagaimana cara dia hendak bertemu semula dengannya?

“Pergilah balik, menyibuk aje.”

“Mentang-mentang ada jajan, kau sombong dengan aku ya. Tak apa. Nanti kalau waktu kau susah, jangan sibuk cari aku. Aku balik, gemuk!”

Tapi, kenapa takdir menemukan Nurina dengan Khairy Adrian?

“Awak nak semula ke baju ni? Kalau betul nak semula, lepas saya basuh periuk besar tu, awak bolehlah ambil semula.” – Nurina

“Buat apa nak ambil baju, lebih baik ambil orangnya.” – Khairy Adrian 

Setelah mengetahui kebenaran, akhirnya kedua-duanya cuba mengalah dan mengakui perasaan yang sudah lama terpendam.

Tapi adakah lafaz cinta Khairy Adrian itu mampu menjanjikan yang kebahagiaan akan menjadi milik mereka selamanya? Semua keputusan itu hanya mereka saja yang mampu menjawabnya…

Friday, 7 December 2012

Alang Rebus Tak Empuk ~ Aimi Shabana

Alang Rebus Tak Empuk
Pengarang: Aimi Shabana
Penerbit: JS Adiwarna
Muka Surat: 481
Harga Jual: RM 20.00 (termasuk pos)
Status: Sold
Terbitan Oktober 2012 

Sinopsis
Sepatutnya, sejak awal lagi aku sedar diri. Ziyad memang tak akan jatuh cinta pada perempuan 'sederhana' seperti aku  ni. Hanya aku yang terlebih perasan, berangan-angan sampai tak ingat dunia. Sepatutnya aku bilang dulu jerawat yang aku ada. Kemudian bahagikan dengan jumlah parut yang dah rupa macam apam bintik polka (polka dot) ni. Lepas tu darabkan pula dengan kulit aku yang tak ubah macam kulit manggis terlebih masak. Dah dapat jawapannya itu, barulah aku buat perbandingan dengan kriteria yang Ziyad nak. Sesuai ke tidak?

Sepatutnya, aku semak dulu terma dan erti sebenar perkataan 'kawan' dan 'kekasih' itu dalam Kamus Dewan (Edisi Empat) terbitan DBP. Barulah aku tak tersalah tafsir maksudnya.
Degil. Degil. Degil.

Baik, Shifa. Marilah kita berfikir secara positif. Ini bukan pengakhiran sebuah kehidupan. Kalau tak ada Ziyad, mungkin ada orang lain yang lebih sesuai yang Allah janjikan untuk kau.
Dengar baik-baik Shifa.
Dengar.
Lupakan Ziyad. lupakan Ziyad.
Lupakan.

Mulai sekarang, dalam hidup seorang Nurul Shifa tidak akan ada lagi lelaki bernama Mohd Ziyad Hafni yang bertahkta.
Titik.

Tetapi, mampukah perkataan pada kertas itu diterjemahkan dalam hati secara mudah, Shifa?
Manalah tahu, kalau-kalau Ziyad tidak bermaksud begitu, Shifa?

Nurul Shifa, perwatakannya sederhana. Sifatnya yang pendiam menjadikan dirinya tidaklah begitu menarik perhatian jejaka-jejaka di universiti. Namun Shifa telah jatuh cinta pada Mohd Ziyad Hafni, si kacak yang bisa menggetarkan jiwa sesiapa yang memandang. Kayu pengukur Ziyad kepada wanita pula adalah melalui kecantikan fizikal. Lantas, Nurul Shifa semestinyalah sudah siang-siang lagi terkeluar dari carta. 

Menyedari hakikat itu, Shifa sekadar memendam perasaannya dalam hati. Shifa mengharapkan perhubungan ‘kawan’ itu akan berkembang sehingga ‘kahwin’. Tetapi Ziyad sudah meletakkan garisan panjang antara dia dan Shifa dan tidak akan sekali-kali melepasinya kerana Ziyad telah jatuh cinta dengan seorang perempuan cantik bernama Zara Juliana Richardson. Jadi apakah akhirnya kisah cinta tiga segi ini?


Courting Callie ~ Lynn Erickson

Courting Callie
Author: Courting Callie, Lynn Erickson
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 245
Price: RM 9
Status: Sold

Synopsis
The auction: Under the hammer are the sexiest men on earth - and it's all for charity!
Two for the price of one: Mason LeBow is a tough, handsome widower with secrets to hide and a young son to protect. Mase isn't looking for love or commitment - and he definitely doesn't want Callie to bid him!
The bargain hunter: Caliie Thorne takes one look at Mase's brooding blue eyes and the adorable child clinging to him, and she knows she's the answer to all their problems - if only Mase will trust her....

Fire and Ice ~ Tori Carrington

Fire and Ice
Author: Tori Carrington
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 250
Price: RM 8
Status: Sold

Synopsis
She's on fire...

Bad-girl criminal defence attorney Jena McCade has finally found her bad-boy sexual equal. Profesional hockey player Tommy 'Wild Man' Brodie is everthing she's ever wanted in a man. He's gorgeous, he's incredibly talented... and he's temporary! Still, when Tommy shows up on her doorstep after being injured, Jena can't resist offering him some very physical therapy...

And he can work wonders with ice!

Tommy wants out of rat race - almost as badly as he wants Jena! Since their one-night stand, she's been on his mind and in his dreams. And now he finally has the sexy D.A. right where he wants her - in his bed, exciting him, delighting him. The problem? Jena considers their relationship a fling... nothing more. But even Tommy knows that possession is nine-tenth of the law. And once he's stolen Jena's heart, she's not getting it back...

A Marriage of Majors ~ Elizabeth Ashtree

A Marriage of Majors
Author: Elizabeth Ashtree
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 297
Price: RM 10
Status: Sold

Synopsis
Can he be a hero again?

Major Kristen Clark puts on a brave face when her husband, Major Anthony Garitano, returns form Afghanistan. But Anthony is nothing like the strong, carefree man she married. In fact, he's as much of a stranger to her as he is eighteen-month-old Amy, the daughter he's never met.

Kristen is determined to save their marriage, though Anthony seems ready to give up. But then a terrorist out for revenge threatens his home and his family and Kristen notices that it's not just the soldier in Anthony that reponds....

The Playboy's Propositon ~ Miranda Lee

The Playboy's Propositon
Author: Miranda Lee
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 189
Price: RM 8
Status: Sold

Synopsis
A daring proposition!

Michele knew all about Tyler Garrison; impossible handsome and heir to a fortune, he ruthlessly traded in girlfriends as often as his cars. However, when Michele was invited to her ex-boyfriend's wedding, she was touched by Tyler's agreement to escort her... on one condition: they would pretend to be lovers!

Michele enjoyed seeing the wedding guests' heads turn as she arrived on Tyler's arm. But she was shocked when he made another, even more provocative proposal: they should become lovers for real! Tyler Garrison, Sdyney's most eligible bachelor, wanted her? Or did another motive lie behind this playboy's proposition?

A Forbidden Seduction ~ Sara Wood

A Forbidden Seduction
Author: Sara Wood
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 189
Price: RM 7
Status: Sold

Synopsis
Passion in Rebellion

The Colleoni family was bad news for Debbie. Her marriage to their son had turned out to be no marriage at all. Now she was alone, and fighting for her child's inheritance with his commanding and charismatic half-brother - Luciano. Obviously she couldn't trust him, but a passionate attraction was flowing between them. She was vulnerable; she was under the disapproving glare of the Colleoni family; this seduction was foolish, taboo and... widly irrestible!

A Husband of Convenience ~ Jacqueline Baird

A Husband of Convenience
Author: Jacqueline Baird
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 186
Price: RM 8
Status: Sold

Synopsis
A father for her unborn child...

Josie;s husband, Conan Zarcourt, was tall, dark and seriously sexy. Yet Josie could only look, not touch, as theirs was a marriage in name alone. Conan had stepped in as father to his brother's child - the baby Josie was carrying...

But when an accident left Josie with amnesia she naturally assumed that Conan was her husband, her lover and the father of her baby. And until she remembered the truth Conan was more than happy to have Josie in his bed....

Shane's Last Stand ~ Ruth Jean Dale

Shane's Last Stand
Author: Ruth Jean Dale
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 246
Price: RM 9
Status: Sold

Synopsis
The auction: Under the hammer are the sexiest men on earth - and it's all for charity!

Up for sale: Shane Daniels is delighted when an old flame bids for him at the auction - until he discovers Dinah Anderson's town just wants to use his celebrity status to bring in tourists. But Dinah's reluctant to be around him - and the simmering attraction that's still between them - intrigues Shane into agreeing...

The reluctant bidder: What Shane doesn't know is that his and Dinah's teenage love affair had dramatic consequences! How can Dinah stop Shane from discovering her secret?

The Boy Toy ~ Eugenia Riley

The Boy Toy
Author: Eugenia Riley
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 248
Price: RM 9
Status: Sold

Synopsis
She wants a sexy playmate...
Relationships are just too much work! That's what Allison Tracy thinks... but she's not to give up the pleasures in life. So she's determined to find a boy toy - a good-time guy for some sensual fun with no strings attached. And sexy Pete Chisholm is the perfect partner for the adult games she has in mind. But what's she supposed to do when the fun starts to turn serious?

...and gets much, much more!
Pete is only too happy to play a few sexy games with the gorgeous Allison. In fact, after just a few rounds of setting the sheets on fire, he's prepared to take theie sensual fun to a whole new level. So he'll just have to convince her that he's one toy boy she can keep....

The Trophy Husband ~ Lynne Graham

The Trophy Husband
Author: Lynne Graham
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 186
Price: RM 7
Status: Sold

Synopsis
Winner takes all...
When Sara caught her fiancee being unfaithful with her cousin, she felt doubly betrayed. Miraculously, Alex Rossini, her boss, was on hand to help her pick up the pieces. However, Sara had never known Alex do anything without expecting something in return. Sara wanted him so badly that she would have given herself to him with no strings attached. But in order to win Alex she would have to play his game, and choose her price.....

The Only Child ~ Carolyn McSparren

The Only Child
Author: Carolyn McSparren
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 298
Price: RM 9
Status: Sold

Synopsis
A child is missing...
Logan MacMillan hasn't seen his granddaughter, Dulcy, since the toddler was snatched by her fugitive mother three years ago. Logan never gave up hope of finding her until the moment his private investigator handed him a death certificate for a little girl named Dulcy Macmillan.

A child is found...
Molly Halliday knows that the death certificate can't be Dulcy's. But Logan doesn't trust her. The woman lives in a make-believe world - she makes dolls for a living! However, Logan has to admit that one of her dolls looks exactly like his computer potrait of Dulcy as a five-year-old. And Molly modelled that doll on a child she saw less than a year ago.

The Greek's Innocent Virgin ~ Lucy Monroe

The Greek's Innocent Virgin
Author: Lucy Monroe
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 184
Price: RM 8
Status: Sold

Synopsis
What if she's telling the truth?
Greek tycoon Sebastian Kouros thinks he knows all about Rachel Long: she's a scheming money-grabber! Rachel has come to Sebastian's island to claim her inheritance and although the bitterness between them is ripe, neither is expecting the searing sexual chemistry they share....

Sebastian takes Rachel to his bed, but it appears she's not the virgin she claims to be, so perhaps now is the time to take her as his mistress... and discard her when he sees fit. But what if Rachel is telling the truth and she is an innocent and a virgin?

The Wedding Date ~ Christie Ridgway

The Wedding Date
Author: Christie Ridgway
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 186
Price: RM 7
Status: Sold

Synopsis
For one night only?
Emma Thorpe had no intention of attending her ex-fiance's wedding alone. So she took the plunge and asked a handsome stranger.

Trick Webster was only too happy to accept and invitation from Emma. Dating a beautiful and intelligent woman who didn't want emotional commitment was ideal. One wedding date, one kiss to prove to the groom Emma didn't love him any more, and it would all be over. Except, once they got to the kiss, suddenly one date wasn't enough. Trick wanted Emma in his life forever - but that meant sharing his well-guarded secret...

At His Command ~ Brenda Coulter

At His Command
Author: Brenda Coulter
Publisher: Steeple Hill Publication
Page: 216
Price: RM 9
Status: Sold

Synopsis
A Smile as Big as Texas
In one short month, cheerful army nurse Madeline Bright has become the darling of Prairie Springs, Texas. And if ex-pilot Jake Hopkins isn't careful, she might jusr conquer his heart. She's young, pretty and blithe-sprited... he's older and jaded. But being around Maddie brings back too many painful memories. Jake still feels guiltly about failing ti save Maddie's brother in an army helicopter crash years ago. So no matter how much Maddie wants to be in his life, for her own good, Jake can't allow that. He'll never have a normal, stable life. And sweet Madeline deserves nothing less.

Always a Lady ~ Rebecca Hagan Lee

Always a Lady
Author: Rebecca Hagan Lee
Publisher: A Jove Book
Page: 284
Price: RM 12
Status: Sold

Synopsis
I, George Ramsey, fifteenth Marquess of Templeston, charge my son and heir, Andrew Ramsey, with the support and responsibility for my beloved mistresses, and any children born of their bodies. As discretion is the mark of a true gentleman, I shall not give name to the ladies - instead they will be known by a gold and diamond locket engraved with my seal and containing my likeness...

Surrogate Father ~ Rebecca Lang

Surrogate Father
Author: Rebecca Lang
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 188
Price: RM 7
Status: Sold

Synopsis
A baby in need of a father
Nurse Lisa Stanton's first meeting with Dr Marcus Blair was less than conventional! Going into premature labour, she was forced to ask for his help, which he willingly gave. It was a shock, then, to find Marcus in charge of the Emergency department when Lisa returned to work three months later.
They couldn't ignore the attraction flaring between them, and Marcus wanted to be surrogate father to her baby - then the real father appeared....

The Negotiator ~ Kay David

The Negotiator
Author: Kay David
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 288
Price: RM 8
Status: Sold

Synopsis
For the Negotiatior, talk is never cheap!
In a moment he has to make connections with the crazed, the desperate and the lost. He has to promise, cajole and placate. Success is a rush. Failure would cripple a lesser man. Above all, he must stay detached. Beck Winters is the Negotiator.
Despite everything he's seen and done. Beck's still sane, but only because he never gets close to anyone. Then, during a hostage incident, he hears a voice over the phone line, Jennifer Barclays's voice.
Jennifer is in the wrong place at the wrong time. Her plan has always been to avoid excitement. But that was before she was taken hostage... before the incident ended badly... and before she met the Negotiator.

The Forbidden Mistress ~ Anne Mather

The Forbidden Mistress
Author: Anne Mather
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 185
Price: RM 8
Status: Sold

Synopsis
A mistress for the taking?
It was impossible not to notice Grace. Oliver Ferreira desired her moe than any woman he'd known. However, he couldn't take what wasn't his...
It was impossible to avoid Grace. She worked for Oliver's brother, Tom; indeed rumour had it that she was Tom's mistress. Common sense and experience told Oliver to steer well clear....!
It was becoming impossible to resist Grace. Passion was stronger than reason now and Oliver knew it was only a matter of time before he made this forbidden mistress his.....

A Weekend to Remember ~ Miranda Lee

A Weekend to Remember
Author: Miranda Lee
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 186
Price: RM 7
Status: Sold

Synopsis
A little white lie...
I'm terribly sorry, Hannah could hear herself saying, I don't know what came over me. I simply couldn't let that cold-hearted ambitious bitch take you for another ride. When you lost the last six weeks from your memory - including your whirlwind romance - I thought that might be the end of Felicia. But then a nurse at the hospital said that a fiancee had been mentioned and would I please call her. I pictured Felicia winning you all over again with her looks and her lies, so before I knew it I'd opened my stupid mouth and said I was your fiancee...

The Millionaire's Marriage Demand ~ Sandra Field

The Millionaire's Marriage Demand
Author: Sandra Field
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 185
Price: RM 7
Status: Sold
Synopsis
When passion is not enough...

Julie Renshaw is shocked when Travis Strathern makes an outrageous demand: marriage! He might have everything desirable in a man - he's intelligent, devastatingly handsome, heir to his father's estate and owner of a beautiful island. But is she ready to marry him even though she's overwhelming attracted to him?

Travis has spend his life avoiding commitment, until he meets Julie. She is the first woman he's ever considered marrying. He's used to getting his own way but Julie makes certain he won't this time... unless their marriage is based on love as well as passion.

Vampire Lover ~ Charlotte Lamb

Vampire Lover
Author: Charlotte Lamb
Publisher: Harlequin Mills & Boon
Page: 188
Price: RM 6
Status: Sold

Synopsis
'I was the toy you were playing with, wasn't I? You ignored all my protests, you just used me for one of your boy's games. Well, two can play games - now it's you who's the toy!
Denzil Black was the vampire lover - moving from one helpless woman to another. Now he was after Clare's sister - or was it Clare herself? Well, this time Clare was determined it was about time he knew what it felt like to be a lover victim!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...