Wednesday, 16 July 2014

Nak Kahwin Duit Tak Ada ~ Naufal Tarmizi

Nak Kahwin Duit Tak Ada
Pengarang: Naufal Tarmizi
Penerbit: JS Adiwarna
Muka Surat: ***
Harga Jual: RM 15.00 (excluding postage)
Status: Available
Terbitan Jun 2013  

Sinopsis
Saiful Ammar telah mengenali Hanis Amirah sejak empat tahun yang lalu. Mereka sudah membayangkan hubungan mereka akan diakhiri dengan ikatan sakinah pernikahan. Akan tetapi, Ammar seakan ragu-ragu dengan keputusan untuk berkahwin dan meminta untuk menangguhkan hasrat Hanis Amirah untuk segera berkahwin. Setiap hari Hanis Amirah mendesak Ammar untuk segera berjumpa dengan kedua-dua orang tuanya.
Pertemuan Ammar dengan Ramadhan dan Pak Hashim memberi peluang kepada pemuda itu untuk bekerja di kedai runcit. Setelah memperoleh gaji yang pertama, Ammar merasakan gajinya tak mencukupi jika dia mahu segera menyunting Hanis Amirah sebagai isterinya. Maka dia mencari kerja sampingan yang lain pada sebelah malam.
Tanpa disangka, Saiful Ammar mula terjebak dengan masalah pergeseran antara dua kongsi gelap. Kegopohannya melakukan kerja lebih di waktu malam tanpa usul periksa menyebabkan dia diburu oleh kumpulan kongsi gelap yang dipimpin Bob.

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...