Tuesday, 10 April 2012

Trilogi 3: Jealous La Pulak! ~ Liana Afiera Malik

Trilogi 3: Jealous La Pulak!
(Siri Yoyo 7-9)
Pengarang: Liana Afiera Malik
Penerbit: CESB
Muka Surat: 557
Harga: RM 24
Status: Sold

Sinopsis:
Jealous La Pulak!, He..he.. Tak Sangka, Kan?, Yo! Kaulah Mahkota Hatiku! - 3 cerita di dalam Trilogi 3

Kenapa Kuzer tinggalkan aku begitu aja? Salahkah apa yang aku cakap? Kenapalah dia tak faham isi hati aku? Semua orang dah tak sehaluan dengan aku? Dia orang semua buruk sangka dengan aku. Tuduh aku tak setia. Tuduh aku tak reti menghargai perasaan orang lain. Aku bosan! Aku cuma nak Nudin berasa dihargai, itu aja! Aku pernah terhutang nyawa dengannya. So, dia dah terlantar macam tu, salah aku hiburkan hati dia?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...