Thursday, 22 March 2012

Demi Cinta Ini ~ Syikin Zainal

Demi Cinta Ini
Pengarang: Syikin Zainal
Penerbit: Buku Prima
Muka Surat: 453
Harga: RM17 (termasuk pos)

Status: Sold

 Sinopsis:
Myra Malissa Mohd Hakim yang sejak dari kecil hanya mengenali Haji Dasuki dan keluarga. Hidupnya menjadi teka-teki apabila Haji Dasuki sendiri tidak mahu menceritakan siapa dirinya yang sebenar. Myra berjaya dalam misinya tetapi Myra juga berjaya membongkar satu rahsia yang menghiris dan menghancurkan kasihnya. Kisah cinta Danish dan Myra dicemari oleh onar Tan Sri Johar yang tidak mahu menyatukan mereka. Bagaimanakah dengan kasih Danish terhadap Myra? Sanggupkah dia melukakan hati keluarganya demi cintanya pada Myra?

"Pada aku lupakan apa yang terjadi semalam jangan difikirkan apa yang nak terjadi esok, apa yang penting macam mana kita nak lalui hari ini. Kejadian semalam kita simpan jadi kenangan dan pedoman untuk hari ini. Untuk hari esok kita terima dengan hati dan minda yang terbuka kerana semuanya telah ditentukan untuk kita." - Danisy Ikhwan

"Dahlah. Myra sanggup apa sahaja untuk cinta kita. Susah senang kita bersama, cuma Myra tak mahu abang putus harapan. Masih banyak lagi jalan yang ada. Cuma terpulang pada kita mahu menempuh jalan yang mana." - Myra Malissa


"Saya dah tahu semuanya tu. Saya tahu abang dengan Haji Dasuki tu buat apa pada Dhuha, Hakim dan Myra. Haji Dasuki dah ceritakan semuanya pada saya. Selama ini saya pendamkan semuanya, untuk Danny. Tapi sekarang semuanya sudah terbongkar." - Datin Zaira

** best..2 thumbs up.. **

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...